Piegāde un nosacījumi

Saimnieciskās darbības veicējs Kristīne Okmane, REĢISTRĀCIJAS NR. 02028811227, ADRESE Prūšu iela 42-25, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi

Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

2. Pirkumu veikšana

Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.

Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

3. Apmaksas noteikumi

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:

  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
  • Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
  • Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor
  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

4. Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas pa Latvijas teritoriju. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: Omniva pakomātus visā :Latvijā, kurjera pakalpojumus.  Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 3-5 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.

Darīsim visu iespējamo lai Jūs saņemtu vai nosūtītu izvēlētās dāvanas un ziedus bez stresa, un saņemtu tās pēc iespējas ātrāk un kvalitatīvāk. Lai saņēmēji justos īpaši un laimīgi, kā arī piegādēs ar kurjeru nodrošinam  smaidīgu un laipnu kurjeru.

Standarta piegādes laiks (3-5 dienas) dāvanām Omniva pakomātā. Cena no 3.50 EUR.

Veicot pasūtījumu lūdzam norādīt piegādes pilnu adresi, mājas vai dzīvokļa numuru, durvju kodu, saņēmēja un savu telefona nummuru, gadījumiem kad nevar sasniegt saņēmēju, kā arī saņēmēja vārdu.

Piegāde tiek veikta Rīgā, pierīgā un pēc iespējas arī citur Latvijā.

Specifiskas pegādes, kā, piemēram, uz slimnīcu vai viesnīcu lūdzam norādīt pilnu saņēmēja vārdu un uzvārdu, kā arī palātas, istabas un korpusu nummurus.

Maksa par piegāi ar kurjeru dienas laikā, sākot no 5EUR līdz  25EUR. Ļoti tāliem pasūtīījumiem cena tiek aprēķināta individuāli.

Ziedi un dāvanas sasniedz adresātu pasūtījumā norādītajā datumā un pēc apmaksas brīža.

Ziedu un dāvanu piegādi Rīgā un citās pilsētās Latvijā veicam tajā pat dienā, ja pasūtījums ir izdarīts un apmaksāts līdz plkst. 15.00.

Savukārt, ja ir gadījies, ka nokavējāt šo laiku un ļoti nepieciešams piegādāt ziedus vēl tajā pašā dienā, droši zvaniet mums vai rakstiet līdz 15:00 - parasti mēs varam pasūtījumu izpildīt saskaņojot jūsu vēlmes ar mūsu iespējām tajā brīdī.

Gadījumā, ja norādītajā datumā ziedu piegāde nav iespējama no mums neatkarīgu apstākļu dēļ - piem. ziedu saņēmējs neatrodas norādītajā adresē, ja norādītā piegādes adrese ir kļūdaina, konkrētajā adresē nav darba laiks, ir brīvdiena, saņēmējs pats ir noteicis citu, sev izdevīgāku piegādes laiku u.c. - piegāde tiek veikta tuvākajā nākamajā iespējamā laikā un datumā. Īpašos gadījumos sazināmies ar pasūtītāju, lai saņemtu papildus informāciju vai saskaņotu piegādes laiku un datumu.

Ziedu Piegāde svētdienās un brīvdienās

Svētdienas - brīvdienas. Gadījumā, ja vēlaties, lai piegādājam pušķus vai dāvanas svētdienā - to labprāt izdarīsim - tikai, lūdzu, pirms pasūtījuma izdarīšanas zvaniet mums vai rakstiet līdz 15:00 sestdienās - vispirms saskaņosim jūsu vēlmes ar mūsu iespējām. Ne visur būs iespējams veikt ziedu piegādi svētdienā. Iesakām informēt mūs par jūsu vēlmēm laicīgi, negaidot līdz pēdējam brīdim!

Svētkos, kad visā pasaulē cilvēki dāvina ziedus, kā piem. Ziemassvētki, Svētā Valentīna diena, Lieldienas, Mātes diena 8. marts un Līgo mēs saņemam ļoti daudz ziedu pasūtījumus, tāpēc piesakiet savus ziedu pušus jau dažas dienas pirms šiem svētkiem, lai būtu droši, ka tie sasniegs adresātu laikā.

Ziedu Piegādes laiks

Visbiežāk ziedi tiek piegādāti darba laikā no 10:00 līdz 18:00. Mēs ļoti cenšamies pielāgoties mūsu klientu vēlmēm. Ja nepieciešams piegādāt ziedus noteiktā laikā, droši zvaniet vai rakstiet.

Ziedus nepiegādājam ar Omniva!

 Ziedus piegādājam tikai ar kurjeru vai ziedu un ziedu pušķu saņemšana Celmu ielā 17, Jaunmārupē 3-6 stundu laikā pēc apstiprinājuma saņemšanas vai vienojoties par citu laiku.

Kā arī visu produkciju iespējams, iepriekš piesakoties, apskatīt Celmu ielā 17, Jaunmārupē. 

5. Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. (Atkarībā no preces, pircējam var nebūt obligātas atteikuma tiesības, šādā gadījumā iemeslam ir jābūt skaidri norādītam un izskaidrotam). Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, p atērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts , internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums jāiesniedz atteikuma veidlapu, kuru iespējams atrast šeit: (ievietojiet saiti uz atteikuma veidlapu) ____________, nosūtot to uz e-pasta adresi [email protected] 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Preces atpakaļsūtīšanu sedz internetveikals. 

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.

Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.

Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.

6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem kas radusies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz floweparty@inbox.lv

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.

7. Pircēja personas datu apstrāde

Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.

Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.

Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz [email protected]

8. Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.